0
Košík 0 (prázdný)

Produkt přidaný do košíku.

Velikost
Množství
Celkem

Máte 0 produktů v košíku. Máte 0 produkty v košíku. Máte jeden produkt v košíku.

Celkem
Pokračovat v nákupu Pokračovat do košíku

Štítky :

Údržba barefoot bot

Údržba barefoot bot

O bosé boty je třeba pečovat a proto Vám přinášíme jedenáctero správného chování k různým typům obuvi!

Více zde ...

TOE-GA

TOE-GA

Toe-ga

Přirozený pohyb začíná u nohou

Naše nohy mají svou přirozenou kotvu - palec. Zdravé prsty jsou velmi důležité pro zdravé nohy, které jsou zase podmínkou pro zdravý, přirozený pohyb. A studie, se kterou přišli vědci z Tchaj-wanu (Chou et al 2008), naznačuje, že i minimální omezení našeho palce může mít negativní vliv na naši schopnost držet balanc a motoriku obecně.

Následující Toe-ga (prstová jóga) cvičení by měly být prováděny každý den, aby se zlepšila pohyblivost, flexibilita a síla v oblasti kotníku, chodidla a prstů. Najděte si alespoň dvakrát denně 5-10 minut na tato cvičení, ale čím více času jim věnujete, tím lépe.

Při chůzi naboso nebo při nošení vhodné obuvi (například boty VIVOBAREFOOT) potom ucítíte, jak se vaše motorické schopnosti zvyšují a navíc je budete dále rozvíjet.

Více zde ...

Vivobarefoot Tracker

Ne a ne a ne! Nechce se mi do pohorek. Dříve jsem trávil v kotníkových tuhých botách celé léto a zdolával všemožné kopce a terény. Pak jsem objevil bosé boty, začal nosit v podstatě všude Vivobarefoot Ultra, poté slušné Freudy, pak přibily běžecké Trail Freaky a tak to jelo pořád dál. Noha se počala roztahovat, prsty sílit, klenba pracovat a do klasické obuvy s úzkou špičkou a podraženou patou by mě už nikdo nedostal. No ale co ty vysoké hory, s ostrým vápencem, štěrkovými suťovisky, rozmary počasí a louky s bodláky? 

Více zde ...
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.